Lugn helg

Vi har tagit det lugnt nu under helgen och var bara iväg en sväng igår på dan för att (äntligen) köpa lite ramar till kort jag framkallt för längesen nu. Ja ialla fall 1 månad eller så har dom blivit liggandes, jag beställde från Printsquare där man framkallar bilder direkt från sin Instagram (eller vänners) och jag beställde massa småbilder på en plansch. Fanns olika storlekar men vår är 50x70 och får sitta i vardagsrummet och pryda en vägg 👏
Jag framkallade även 3 stycken småkollage med 16 stycken småbilder i varje där valde jag på resor vi har gjort och ska sätta upp dom runt världskartan vi har i hallen. Snopet när allt var inramat och klart och det bara fanns spik och krok till 1 tavla, FAIL av mig som ändå var på Ikea idag för att komplettera med flera ramar 😳😁



Igår eftermiddag kom Michelle, Fredrik och Elina hit och lekte och åt middag med oss. Som vanligt var det väldigt trevligt, förutom att Alvar var på sitt värsta humör och attackerade stackars Elina flera gånger 😳🙈. Hon verkar efter omständigheterna okej och vi hoppas hon vågar sig hit flera gånger 😘👏







Idag på förmiddagen var vi ute i snön och lekte, jag försökte få Alvar att åka lite pulka men nej han ska inte sitta still. Det bästa han vet är att gå så promenader blir det mestadels när vi är ute.




Känner mig lite seg och tom på energi och ork för tillfället men lite sömn på det här så ska nog även energin hitta tillbaka 👏


Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0