Överraskad ❤️

I lördags var vi i Nora hos mamma och Thomas och hälsade på, Alvar busade med både dom, Sara och katten Trisse som inte är riktigt lika glad att se Alvar som Alvar är att se honom 😝 Vi åkte hemåt på eftermiddagen så jag hann göra mig lite iordning för jag hade fått order om att vara färdig till 17.30.

Det ringde på dörren exakt 17.30 och där står Michelle som jag hade tänkt inte skulle orka följa med. Men så glad jag blev och där började tårarna rinna (första gången under kvällen). Jag fick en så fin present av henne, Fredrik och Elina där jag och Michelle ska åka ner till Göteborg och se Alcazars show på Liseberg, sen ska vi sova kvar på hotell och mysa 👏😘

Vi åkte sen här hemifrån upp mot stan och parkerade, vi gick mot Hellas där jag fick en cider och vi satt och pratade en stund.  Därifrån åkte vi sen vidare mot Nora hållet och svängde av så (jag tänkte) att vi antingen skulle hem till Michelle eller mot Emma. Det sista var rätt och hemma hos Emma väntade ett helt gäng med fler fina tjejer som överraskade ❤️ det var iordninggjort med ballonger, bubbel och en massa annat gott ❤️

3 rätters bjöd dom på och allt var såååå gott! Jag lägger upp lite bilder på maten också 😊 Vilka fina vänner jag har som skämmer bort mig så ❤️ Dom hade ordnat tipspromenad och gav mig bidrag till framtida resa dessutom 👏


















Igår var Ann-Sofie och Love här och hälsade på och Alvar var så glad att en stor kille kom och busade med honom lite 👏 Jag fick en överaskning av Ann-Sofie, Malin och Ida också och blev bjuden på relaxen och middag ❤️ Känner mig som sagt väldigt bortskämd och tacksam för allt fint jag fått!! 
Tack tack tack alla fina ☺️😘






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0