En tid sen

Oj så fort tiden går 😳 redan fredag och det har hänt lite sen sist jag skrev. Emma som är en av mina äldsta och närmsta vänner fyllde 30 år här under januari och hade sin fest med 20:tals tema förra helgen. Det var en jätterolig kväll och alla hade verkligen gått in för temat vilket såklart gör det hela väldigt lyckat 😃👏 Det bjöds på bubbel, snittar, mingel, och dans=en perfekt blandning.





Alvars inskolning har fortsatt och när jag lämnade förra veckan blev han ledsen och har blivit det varje dag sen dess vid lämningen, även när Mattias lämnar. Det har snabbt gått över och hans pedagoger säger att blir mer arg och det kanske kommer vara så ett tag, vi får se men är säker på att han har det bra under dagarna 👍😊









Igår var en riktigt känslomässig dag, en av mina närmaste vänners mamma begravdes. Jag har inte träffat hennes mamma så många gånger egentligen men hon precis som alla andra jag hört säger, gjorde stort avtryck/intryck på sin omgivning efter bara en liten stund. Dagen var så fin och allt så otroligt fint planerat med en blandning av glädje, sorg, tårar och skratt ❤️ Kändes så skönt att kunna finnas som stöd och på något vis kunna underlätta i allt det jobbiga!

Nu blir det en lugn kväll härhemma för oss.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0