Mystisk post 😉

Idag när jag kom hem så hade jag fått ett mystiskt kort med posten där det stod att jag skulle vara festklädd ett datum och en viss tid och att jag skulle bli upphämtad här hemma. Jag skulle få en helkväll med "tanterna" stod det också 😉
Har mina aningar om vilka dessa tanter är 😘
Jag hade inte planerat/tänkt att det skulle bli något firande utan mer att vår Barcelonaresa blev "min fest". Men såklart är jag tacksam och rörd (och liiiite nervös 😉) över "tanternas" initiativ och uppvaktning 👏

Annars har vi haft en lugn kväll här hemma och tittat lite på Pippi jag och Alvar. Han stannade faktiskt hemma med Mattias idag från inskolningen eftersom han var så hostig under natten. Men nu under dagen har han varit pigg och helt sig själv så imorgon kör dom på som vanligt igen 👍




Ha en mysig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0