Sommarkänslor ☀️

Nu var det sådär väldigt längesen igen 🙈 Veckorna rullar på så oerhört fort!! Snart semester är det för oss 👏☀️ 
Jag jobbar 3 veckor till nu minus ett par dagar extra ledigt med midsommar och studenten nu på fredag. Det är Mattias syster Sanna vi ska fira🎈🎊👏

Igår kväll hade vi avslutningsmiddag med jobbet och vi var bjudna till Stadsträdgården där vi åt buffé innehållande allt möjligt gott 😋

Vi har haft studiedag idag på jobbet och Alvars förskola likaså och därför var den stängd. Jag skjutsade honom till mormor och Thomas igår så han fick sova där i Nora till idag. Jag är tacksam att dom tog ledigt idag så Alvar kunde vara hemma istället för att gå på jourförskolan ❤️



Dom här bilderna är tagna precis för ett år sen och vi (läs jag) är väl inte precis i badartagen än 😳😉



Ha en fin kväll 😊

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej, vill tacka för en så mysig och inspirerande blogg!! Detta kanske är en alldeles för privat fråga, men ignorera eller radera den i så fall! Du verkar ha en så mysig och helt perfekt liten familj. Jag har också världens bästa familj, min sambo jag och vår lille fem månaders son och vi vill in
te ha fler barn. Men redan tjatar folk om att vi måste skaffa fler barn annars är det så synd om vårt ensamma barn om det blir utan syskon. Har ni drabbats av detta fenomen och har du nått tips på vad man kan säga när någon tjatar? (Ni kanske inte alls har detta problem eller planerar fler barn, men du verkar vara en sån person som har svar på tal när det gäller det mesta, så var tvungen att
fråga) :) //Stina

2015-09-03 @ 23:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0