Längesen nu

Hej och oj vad himla längesen jag skrev nu. Vi är hemma idag jag och Alvar, när vi gått upp imorse så var han så varm och mycket riktigt så hade han feber stackars. Det har varit mycket sjukdomar nu och han har varit förkyld konstant sen februari så tröttsamt 😔 Det är bara att gilla läget förstås och ta det lugnt här hemma.

Helgen som var har jag i lördags fått min 30 års present från mina fina vänner Ann-Sofie, Malin och Ida. Vi var på relaxen först och mös där och passade på att testa nya rutschkanorna på äventyrsbadet. Dom var väldigt roliga men läskiga 👏😳

Vidare från relaxen åkte vi till Stora Örebro och tog en drink innan vi gick mot Harrys och dansade loss. Förstås på schlagergolvet 👏. Hade en superbra eftermiddag och kväll tack så mycket fina ni❤️  




Igår så åkte vi ut till Michelle, Fredrik och Elina för att hälsa på och snosa på lilla Elias som kom i fredags så liten och söt snutt alltså ❤️ 





Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0