Mysig helg

Vi har haft en mysig helg som inleddes med att vi var lediga tillsammans i fredags. Då passade vi på att baka både pepparkakor och lussebullar. 
Alvar som mest åt deg tyckte nog ändå det var lite roligt att trycka ut några figurer mellan varven.


I lördags tog vi fram pulkan och gav oss ut i backen en sväng





På eftermiddagen var vi på Bamseteater med ett helt gäng, bland annat Alvars kompis Elina var med och teatern fick helt klart godkänt. Den skulle vara 50 min lång uppdelat i två akter men strax innan den startade sa regissören att den skulle komma att bli lite längre.
Det blev den och 50 min blev istället till totalt 80 och helt utan paus. Det gick över förväntan och dom små busarna lyckades sitta still nästan hela tiden. Imponerande måste jag säga.




 Efter teatern åt vi på McDonalds vilket var populärt 🍔🍟

Idag (söndag) startade jag med en mysig frukost tillsammans med Malin och Ann-Sofie på Fröken Brogrens på väster 
Efter lunch och under eftermiddagen har vi varit ute hos Emma och hälsat på, Malin var också med ut så vi hann snacka lite skit. Planerade för en tjejkväll snart gjorde vi också 👏😍

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0