Sjukstuga och julklappar

Jaha idag Ă€r vi hemma Alvar och jag đŸ˜· Javisst magsjukan har slagit till hĂ€rhemma... Igen. Jag hĂ€mtade Alvar igĂ„r tillsammans med Emma, Wilma och My som kom över spontant och tĂ€nkte mysa med oss under eftermiddagen. Direkt vi kom innanför dörren pĂ„ förskolan mötte Alvar och hans fröken upp oss och berĂ€ttade att dom hade bytt tvĂ„ blöjor inom en kort period. Hmm misstĂ€nkt men visste inte om det var nĂ„got han Ă€tit först. 
Vi gick ut och var ute tillsammans en kort stund innan Emma och barnen vÀnde hem och vi gick in.

Alvar Ät lite mat sen blev det nÄgra blöjbyten och Àven idag samma visa med feber pÄ det ocksÄ.
BĂ„de jag och Mattias hade magsjuka förr förra veckan sĂ„ inget vi Ă€r sĂ„dĂ€r jĂ€ttesugna pĂ„ igen. Alvar var hemma sjuk med Mattias hela den veckan ocksĂ„ men dĂ„ hade han feber, förkylning och ingen röst. Stackare som Ă€r dĂ„lig igen ❀

Jaa slutklagat nu dĂ„!! Annars har vi tittat lite film idag.. Kalle Anka och Bamse Ă€r nog favoriterna just nu. Jag har klickat hem lite julklappar kĂ€nns underbart skönt att inte behöva springa mer Ă€n nödvĂ€ndigt i butiker 👏😊 
Det hÀr ska Alvar fÄ av oss och nÄn bok har jag tÀnkt.



Sen en annan hemlig julklapp har jag ocksĂ„ bestĂ€llt sĂ„ nu Ă€r det inte sĂ„ mĂ„nga kvar att fixa faktiskt 👏👍🎁
Vi drar lott bÄde pÄ min sida och Mattias sida av familjen. Bara att vi har lyckats försagt oss ungefÀr varje jul.
I Ă„r var det jag som lyckades med det först 😜

Ha en fortsatt fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0